divendres, 7 de març del 2008

What animal is it ?

Hem acabat la unitat i avui treballarem amb les ordinadors. L’objectiu és integrar el treball d’anglès (oral i escrit) i les TIC. Primer explico a la pissarra que han de fer: escollir un animal i cercar informació a Internet, escriure en anglès algunes característiques d’aquest animal (on viu, com és, que menja, què fa, ....) sense dir el nom, gravar el que han escrit amb l’Audacity, un programa que ja coneixen i penjar-ho al bloc de la classe, per tal que la resta de companys tractin d’endevinar quin animal és.

Un cop explicat tot el procediment comença la funció.
 

“Profe, em pots ajudar ?” “Can you help me ?” “L’ordinador no funciona” “Com es fa això” “No va” “Això com és diu en anglès” “What’s .... in English ?” “M’ho pots mirar” ...... I és clar, com ja tenia previst, haig d’anar d’alumne a alumne a resoldre els diferents entrebancs tan tècnics com de contingut que es van trobant. Hi ha moments que no dono l’abast, però la feina va sortint.

Al final de la sessió, la major part dels alumnes tenen la informació més o menys organitzada. Encara tinc que revisar la feina d’alguns, 2 ó 3 han aconseguit gravar la seva descripció i cap d’ells l’ha penjat al bloc. Bé, un d’ells, molt interessat en veure el producte final de la seva tasca, s’ha quedat a l’hora de l’esbarjo per acabar-ho.

Farà falta una nova sessió per donar per acabada la tasca.

Què malament que temporitzo la feina!

Bye, bye Cambray.

  Ja fa uns dies de la notícia de la destitució de Josep González Cambray de la conselleria d’Educació. Ara ja estic jubilat, però he trebal...