dimarts, 4 d’abril del 2006

Una mica de relax al final del trimestre

Arriba el final de trimestre i com sempre s’acumula la feina: correccions, reunions d’avaluació, informes .... Malgrat els anys i l’experiència i haver-ho planificat per tal de poder-ho fer amb certa tranquil·litat, sempre hi ha moments en que s’apodera de mi la sensació de tenir molta i molta feina. Segurament a tot això cal afegir les ganes de gaudir d’uns dies descans. Aquestes augmenten a mesura que s’apropen.

Finalment no ha estat, per tant. Puc dir que pràcticament ja ho tinc tot fet, tan sols em resten els darrers serrells per poder dir que he acabat del tot. I aquesta tarda tot aprofitant que he tingut que acompanyar a la meva mare a fer-se una petita operació ambulatòria en un ull he aprofitat per relaxar-me de la feinada d’aquests dies. Primer a la sala d’espera i després llegint una bona estona assegut en un banc del parc de l’hospital tot gaudint d’una temperatura primaveral.

Demà espero poder donar per completament acabades aquestes tasques de final de trimestre. Jo només restarà el Consell Escolar de dijous que espero que no acabem massa tard. I el dissabte marxaré uns dies a donar un tomb per les Terres de l’Ebre. Ja en tinc ganes.


Bye, bye Cambray.

  Ja fa uns dies de la notícia de la destitució de Josep González Cambray de la conselleria d’Educació. Ara ja estic jubilat, però he trebal...