dilluns, 13 de març del 2006

Dilluns

Després d’un cap de setmana de tranquil·litat en el que he pogut gaudir de les que petites coses que m’agraden, torna a començar la setmana. L’inici d’aquest primer dia de treball es fa dur amb la perspectiva dels cinc dies d’escola que m’esperen. Resten molts dies per tal què torni arribar el cap de setmana desitjat. És un començar de nou i encara que sé que aquests dies passaran volant i aviat tornaré a estar a divendres, el dia trist, gris, humit i plujós que fa no ajuda gens.

Un cop a l’escola, i amb la classe començada el temps passa de pressa. Com moltes vegades em passa, faig menys activitats de les que tenia programades. El dilluns vigilo pati i com aquell que no vol ja ha passat el matí i som al migdia. Normalment el dilluns fem reunió de cicle, però avui teníem reunió amb una família per tal de resoldre uns petits problemes que varen sorgir la passada setmana amb els seus fills.

No vaig a dinar a casa i aprofito el migdia per acabar de planificar les classes i preparar tots els materials que necessitaré aquests dies. A la tarda dues classes d’anglès de 45 minuts, una amb cinquè i l’altra amb sisè, i deixar l’aula apunt per l’endemà. Ha passat ràpid el primer dia de la setmana, el temps avança inexorablement.

Bye, bye Cambray.

  Ja fa uns dies de la notícia de la destitució de Josep González Cambray de la conselleria d’Educació. Ara ja estic jubilat, però he trebal...