diumenge, 12 d’abril del 2009

Més de 20000 visites en 2 anys, per què ?

Dos anys i escaig de comptador i he superat les 20.000 visites. En concret a finals de març portava 20668 visites, 12655 en el darrer any del bloc, el que suposa 1054 visites cada mes i una mitjana de 34.6 visites diàries.

Suposa un augment significatiu respecte a l'any passat: 8013 visites, 667 al mes i 22 al dia. El dia amb més visites continua sent el 15 de setembre de 2008 amb 190 visites.

Tinc 39 visitants visitants fidels amb més de 50 visites al bloc de mitjana, i 15 entre 26 i 50visites. La resta els puc classificar com esporàdics.

Realment resulta sorprenent com un espai on simplement reflecteixo les meves dèries personals,bàsicament els meus entrenament i les meves curses i algunes reflexions sobre la meva feina i l'escola i l'educació en general i algunes altres petites coses pugui ser atractiu per tanta gent.

En tot el temps que porto amb el bloc (des de l'agost de 2005) estic a punt de superar els 600 articles (595 amb aquest) i aquesta setmana acabo d'arribar als 800 comentaris.

Quin atractiu tenen els blocs ? Quin perfil poden tenir els lectors dels meu bloc ? Una part important és gent que em coneix i que quan ens trobem em comenta que ha llegit tal o qual article, però d'altres són desconeguts, alguns que hi arriben per cerques amb el famós i omnipresent google i altres que simplement hi arriben a través d'altres blocs.

I per a mi que significa el bloc ? Un espai mig narcisista, mig exhibicionista on explicar el que faig o penso ? Una mena de diari personal ? Una obligació que tinc que actualitzar de manera periòdica ? Un entreteniment ? Un simple exercici d'escriptura ? Segurament una barreja de tot plegat.

Quina raó us condueix a llegir el meu bloc ? Per què escrivim blocs ? Per què escric el meu bloc ?

 

 

Bye, bye Cambray.

  Ja fa uns dies de la notícia de la destitució de Josep González Cambray de la conselleria d’Educació. Ara ja estic jubilat, però he trebal...