divendres, 3 de febrer del 2006

Sensacions

No acabo de trobar el ritme de treball des de les vacances de Nadal. Vaig fent, però tinc la sensació de no estar centrat i d’anar una mica “a salto de mata” i és una sensació que no m’agrada. Cerco excuses en això o en allò. Tinc moltes coses al cap i no acabo d’organitzar-me. No tan sols em passa amb les tasques de l’escola, sinó també en les tasques de casa: organització, neteja, cuinar, ... De fet el Bloc també és un exemple, gairebé no he escrit cap post des de la tornada a la feina el 9 de gener.

De fet, no és una sensació nova. All llarg del curs sempre hi ha moments en les que tinc la sensació de tenir-ho tot dominat, amb els objectius, les classes i les activitats clares i moments en que passa tot el contrari. Tracto de posar ordre en el caos, però sembla que no me’n surto del tot. I a més ara ja fa massa dies que dura.

He decidit que d’aquest cap de setmana no passa. M’hi posaré a fons per tal de canviar aquestes males vibracions. Tinc un sol objectiu de cap de setmana: ORGANITZAR-ME.

Bye, bye Cambray.

  Ja fa uns dies de la notícia de la destitució de Josep González Cambray de la conselleria d’Educació. Ara ja estic jubilat, però he trebal...