diumenge, 23 d’abril del 2006

No vull un ajut, simplement vull cobrar per la feina feta

Aquesta setmana he omplert els impresos per demanar els ajuts per les activitats fora del centre fetes el curs 2004-2005, bàsicament les popularment conegudes com a colònies i estic indignat per dos motius:

  • Primer de tot pel nom d’ajuts. No necessito que m’ajudin, tan sols, vull que em paguin per la feina feta. En aquest cas per les hores extra de feina que suposa passar 24 hores al dia amb els alumnes.
  • Segon pel retard en el que rebré aquests ajuts. Ara tot just acabo de demanar uns ajuts per unes hores extres que vaig fer a l’octubre de 2005 i que segurament no cobraré fins a finals del 2006, o sigui, un any després.

També vull fer algunes altres consideracions, el fet d’haver-ho de demanar des de l’escola on vas participar d’aquestes activitats fa que si canvies d’escola difícilment ho cobres, ja que la formalitat es signar un paper que ha de presentar a l’Administració la direcció de l’escola on vas fer les colònies. Realment el sistema és ben complicat.

Em sembla que seria molt més simple que les direccions comuniquin directament a l’Administració Educativa els mestres que han participat d’aquestes activitats que implica treballar hores extres i que l’Administració es limiti a pagar el que estigui pactat amb els sindicats en el corresponent conveni.

Simplement vull cobrar pel que treballo, no vull que m’ajudin, ni que em facin favors. 


Bye, bye Cambray.

  Ja fa uns dies de la notícia de la destitució de Josep González Cambray de la conselleria d’Educació. Ara ja estic jubilat, però he trebal...